Manda

Utkast: Jan. 26, 2012

Kategori: Foto & Bild



Jag och Alex åkte till mcdonalds idag:) Mysigt och gott!<3<3
Så nu ska jag plugga historia (hemtenta) och försöka komma långt med den, så man förhoppningsvis får en ganska lugn dag imorn iallafall. 
Jag ser fram emot framtiden, när vi äntligen flyttat ihop och påbörjar vårat gemensamma liv tillsammans:) Som att börja om på ruta 1. Bjuda vilka man vill på fika, slippa tjafsa om läxor, disk och annat men föräldrarna.. Slippa alla läxor i gymnasiet och själv få bestämma hur sitt liv ska se ut och aldrig bli bestämd över mer. Underbart.

Det är med dig Alex jag vill leva med i resten av mitt liv, du är den finaste och mest osjälviska människa jag mött och du är den absolut bästa vännen jag någonsin kommer att ha. Med dig vill jag dela allt<3 





På tisdag kommer pappan hem och då ska vi få se bilder och höra en massa roliga saker om hur de (Pappa och pappas flickvän Toy) har haft det i Thailand under de här 16 dagarna:)
Skönt för honom att komma bort ifrån det sketna arbetet också.. På liten semester:D

-My dad´s coming home from Thailand on tuesday! I hope he has a lot of beutiful pictures to show us at home and tell us about everything they did on the trip. I think it´s very good that he took a break from work to spend the time with Toy instead:)-
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: