Manda

Jag älskar dig Alex!

Kategori: Foto & Bild

Ja, justja.. För er som inte vet så har jag och Alex förlovat oss!
Alex friade på knä när jag kom in i sovrummet<3<3<3
Jag låg däckad i soffan efter att ha spytt och hade magsjuka.. haha..
Sen ropade han att jag skulle komma, då gick jag in i sovrummet och såg honom nere på golvet^^
Världens bästa och naturligaste frieri!!!<3<3 Verkiligen mysit och Gud vad jag älskar honom...

Min älskling, du är det finaste och det absolut bästa som hänt mig! Med dig ska jag leva resten av mitt liv med, gå igenom vått och torrt, få barn med, kissa på mig med, skrika åt, bråka med, gråta ut hos, vara arg på, älska, finnas där, berätta hur mycket jag älskar dig och hur mycket glädje och kärlek du ger mig varenda eviga dag.









Han friade på vår 3års dag. Vi har alltså varit tillsammans i 3 år, ibland känns det länge och ibland känns det som om det var igår vi blev vi:) Vi känner till de flesta sidorna hos varandra nu, klart man finner nya hela tiden.. Men hittills har jag inte hittat ett enda fel på människan, haha.. Det är väl snarare det som är hans fel, att han inte har några fel... Han är perfekt. Det är hos mig jag hittar alla fel, hihi:D

Är så skönt att vi har en sån konstig koppling, våra föräldrar är gifta.. Så vi fungerar ju precis som i en helt normal familj, bara det att han och jag inte är uppväxt tillsammans. Men skulle man se det på det viset är vi ju faktiskt också lotsas syskon, haha.. Ne ush... Men det var så det började! Vi kallade varandra för "syrran" och "Brorsan". Värsta perverst! nerå;)
´
Och jag har fått sån tur att ha den finaste och bästa svärmodern i världen också:)
Siv, hon gör vackra blombuketter och är den perfekta "värdinnan" när de har gäster över på middag.. hihi!
Nä men hon är go och glad, och Alex upp i dagen.

Så snart blir det till att flytta in i en lägenhet med Alex, i Gävle..
Plugga eller jobba och sen bilda familj så vi kan ge våra föräldrar lite barnbarn.xP

Kramis

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är ju för underbar du<3 sitter på tåget till dej nu ängel <3 Älskar dej!

    2012-03-16 | 17:35:26
  • Dugan säger:

    JAAA, skynda dig<3 Din dumming<3 Jag älskar dig med!

    2012-03-16 | 18:12:41
    Bloggadress: http://amandaaaaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: