Manda

Härligt vårväder och städning!

Kategori: Foto & Bild



Idag skiner solen på oss:)
Lyssnar på en skön låt med en kille som heter Adam Gregory, den heter One Breath.
http://www.youtube.com/watch?v=PVce5ZEcfyg&feature=related
Lyssna på den:)

Slutade redan elva idag i skolan, så skönt! Och imorn ska jag till skolan igen, fast ensam med Alex och mamma för att fotografera i studion:) Det ska bli intressant och se hur jag sköter det, hehe.

Är jätteinspirerad iallafall och vet ganska precis hur jag vill ha det, men det kan vara ganska svårt när man väl står där med blixtrarna och kameran, veta varifrån ljuset kommer och hamnar på motivet i bilden och allt sånt.
Det blir nog bra:D


Jag är glad och har precis röjt på rummet, men ska nu dammsuga och dammtorka.
När Alex kommer hem så har jag bestämt att vi ska se en ny film, eller ja.. ny för oss:) Den heter "I am number four". Hoppas den är bra, och speciellt romantisk!



Nu så måste jag gå.. Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: