Manda

Bal, halsont och filmmys

Kategori: Foto & Bild


(Foto: Maria Svanerud Sahrling)

Igår påbörjade jag pusselbilds arbetet igen, eftersom det är flera moment i arbetet
så fortsatte jag idag... Imorgon skulle jag tippa på att de blir färdiga:)

Halsont, rethosta och ont bakom revbenen vid bröstkorgen.
Blev hemma idag för det, fick ingen sömn för rethostan..


(Bild tagen ifrån sida som anges på bilden)


Annars är allt bra och jag sitter och kollar efter
balklänning & skor t + Studentklänning & skor:D
Finns ju så mycket vackra klänningar så jag blir helt snurrig..
Men jag vet på ett ungefär vilken typ av klänning jag vill ha,
en slimmad, tajt klänning med öppen rygg. Lite siden liknande tyg vill jag att
 det ska vara med... Ska bli så otroligt kul då man beställt sakerna och får hem dem!<3
Tänk att snart är det dags, äntligen!


(Bild tagen från google)

Nu ska jag slå igång Dirty Dancing 2 på datorn och ligga och slappa i sängen,
i väntan på att mammas goda semlor ska bli klar:)

Och förresten, jag testade mig fram till en egen hostmedicin i förrgår..
Den innehöll:
pepparrot
1 Citronhalva
3 torkade (små) chili
3-4 dl vatten
1 Mint-te påse
En skvätt sirap
Lite honung

Jag blandade ihop allt detta i en liten kastrull och
 kokade upp det i ca tio minuter.
Funkade bra för mig och gav en svalkande känsla för halsen:)

Ha det bra, hoppas ni slipper förkyldningar och halsont!
Manda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: