Manda

Semlor, musik och Jenny

Kategori: Foto & Bild

HEJ


(Bild tagen från google)

Fredag, min favoritdag:)
Bra dag på praktiken med med fler saker att göra, det tycker jag om.
Gillar inte när det blir för slappt på ett arbete.

Ska röja det sista på rummet nu innan Alex kommer hem, dammsuga lite också, så det inte ser ut som en äckelhåla här inne. Vi ska göra semlor sen och fika lite tillsammans jag, mamma och Alex. 
Blir säkert som vanligt mys med film och så, förhoppningsvis kan Alex massera min rygg också eftersom jag går omkring hela dagarna och sitter ingenting på 5-6 timmar, på praktiken.
Kroppen får ju styrk av det, naturligtvis.. Speciellt min kropp som är van vid att ligga i sängen och kolla på film hela tiden;) hehe..



(Bilden är tagen ifrån google)

Michelle Featherstone - I´m there too 




(Någon av mig och Jenny tog den här bilden)

Var bara tvungen att lägga ut den här;) Den är tagen på halloween
nu i år... Jag tyckte tydligen att den här bilden var HELT PERFEKT!
Vi är nitton nu, och har känt varandra sen sexårs.
Vilka tider det har varit och vad kul vi har haft det tillsammans:)
Vi gick igenom de första kärlekarna ihop, varit fullständigt besatta av Harry Potter och Draco, backstreet boys ska vi inte ens prata om, haha.. Vi har ryckt tänder av varandra och varit skitarga på varandra och "gjort slut".
Men fortfarande vet jag att det inte är slut, vi känner varandra för bra och ibland tar det år innan vi "umgås" igen, men när vi umgås så är det som om vi var med varandra igår.
Kram till dig gumman<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: