Manda

Magsjuka i hemmet...

Kategori: Foto & Bild



Happ, så var magsjukan här då.. Inte för mig, men för mamma.
Vaknade med magknip imorse, och mamma hade så ont och var orolig att hon skulle vara tvungen att åka till sjukhuset, men så ringde hon 112 och då sa en kvinna där att det går en väldigt elak magsjuka i år och mår man inte bra i vanliga fall heller så blir den ännu värre.

Jag blandar iordning vätskeersättning till henne nu som innehåller vatten, salt och socker.
Hoppas det hjälper lite grann så hon vaknar till lite i skallen iallafall.

Här bredvid mig har jag en piplisa:) Lillgumman skriker väl efter mat antar jag.
Jag som hade tänkt köpa presenter till älskling idag på lunchen, så blir det såhär.
Jaja, får väl försöka hinna med det imorn då om det känns säkrare att åka.
<3 Annars så går det bra på praktiken och jag trivs jättebra:)!

Hoppas ni slipper magsjuka i år.. Det är inget att hänga i julgran precis.
Ha det bra! Manda 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: