Manda

Ljuvliga liv

Kategori: Foto & Bild

Har precis blivit bjuden på jätte god mat i vallvik:) nu sitter vi i filtar framför TVn och ser på rymd program... Lugnt och skönt här. Sen kommer pappa och dricker kaffe med oss, vi ska även bli bjudna på efterrätt av Robban:)
Idag beställde jag min balklänning! Är jätte nöjd och hoppas den kommer sitta som ett smäck på mig !:) ska ha silvriga skor till. Och frisyren fixar Malin Larsson!
Om tre månader är skolan över och det är då mitt riktiga liv börjar med jobb, ansvar, eget boende, bilda familj och allt sånt! <3 jag vet att jag aldrig kommer längta tillbaka till skolan mer en att se tillbaka på Lars och tycka att han var en härlig lärare... Min lyckligaste dag kommer vara när jag släpps fri från min bur, på studenten!
Många är nog rädda då de tänker sig ansvaret över sig själv.. Men jag kan säga att jag hade inte klarat av skolan om jag inte hade kunnat se fram emot en underbar framrinner med barn och jobb.
Nu ska jag fortsätta drömma mig fram till om 3 månader!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: