Manda

Romantiska filmer, Westlife och växter.

Kategori: Foto & Bild

Westlife, det var längesen!:D
Alla deras låtar låter exakt likadant, och de verkar sjunga om precis EXAKT samma saker i alla låtarna x)
Men det är mysig och romantisk musik som får mig att må bra.



Westlife - Tonight

Lately I'm so tired
If I took it all out on you
I never meant to
If I left you outside
If you ever felt I ignored you
Know my life is all you

So put your best dress on
And wrap yourself in the arms of someone
Who wants to give you all the love you want

Tonight, I'm gonna make it up to you
Tonight, I'm gonna make love to you
Tonight, you're gonna know how much I missed you, baby
Tonight, I dedicate my heart to you
Tonight, I'm gonna be a part of you
Tonight, you're gonna know how much I miss you
And I miss you so

[Shane:]
I don't wanna act like
I know that you'll be mine forever
Though I hope it's forever
Don't want you to feel like
I take you for granted
Whenever we are together

So put your best dress on
And wrap yourself in the arms of someone
Who wants to give you all the love you want

[All:]
Tonight, I'm gonna make it up to you
Tonight, I'm gonna make love to you
Tonight, you're gonna know how much I miss you, baby
Tonight, I dedicate my heart to you
Tonight, I'm gonna be a part of you
Tonight, you're gonna know how much I miss you
And I miss you so

[Shane:]
Oh yeah
So put your best dress on
And wrap yourself in my arms, my love

[All:]
Tonight, I'm gonna make it up to you
Tonight, I'm gonna make love to you
Tonight, you're gonna know how much I miss you, baby
Tonight, I dedicate my heart to you
Tonight, I'm gonna be a part of you
Tonight, you're gonna know how much I miss you
Baby

Tonight, I'm gonna make it up to you
Tonight, I'm gonna make love to you
Tonight, you're gonna know how much I miss you, baby
Tonight, I dedicate my heart to you
Tonight, I'm gonna be a part of you
Tonight, you're gonna know how much I miss you
And I miss you so

(Min favoritlåt med de)



Igår kväll såg jag och mamma på The last song tillsammans i min säng. Jätteromantisk och otroligt deprimerande, men vacker film som befinitivt alla borde se.
Sen efter en stund bara efter att den slutat så slog jag igång Keith.. En annan oerhört deprimerande, men romantisk film! De är lika bra varenda gåg de där romantiska och berörande filmerna.. Skulle aldrig få nog av de!<3<3 Det är ju de som håller mig vid liv, en stor del av min personlighet skulle dö ut.





Pappa kom hit och åt med oss idag, skitgod mat som mamma gjort.. Potatismos med morrötter och selleri i, sen köttfärs grejs till.

Är så kul, för jag har planterat blommfrön och nu har det växt ganska mycket:D Jag blir så glad, det ser annorlunda ut varje gång jag kollar på dem i fönstret. Så har jag en annan blomma i fönstret som är jättefin och jag älskar den. Har aldrig någonsin förut tyckt om att vattna växter, men nu tycker jag jättemycket om att göra det. Ska verkligen se till å ha massvis av vackra blommor hemma i framtiden! Dels för att det luktar gott, men också för att dem lyser upp rummen och ger rummen färg och glädje.

Jag är på gång igen med projektarbetet, pusselbilderna och en pusselbilds-gitarr som jag tror kommer bli skitbra!
Skolan flyter på, chockerande nog... Men jag tror att bara vetskapen av att vi faktiskt bara har tre månader kvar av skolan gör att jag får livsglädje och styrkan att bita ihop och köra hårt i skolan.

Med tanke på allt otroligt som kommer att hända i framtiden och allt gott jag kommer att få vara med om gör att jag siktar längre och känner mig gladare<3<3<3
Sen råkar man ju ha fått bästa killen i världen, och det gör ju sitt.^^
Imorgon är det fredag och då kommer han hit. Då ska vi mysa och pussas mycket!
Alltid lika skönt när han kommer hit, ingenting fattas.

Nu ska jag sätta fart med disken, sen slänga in kläderna i garderoben och sen tänker jag lyxa till det med EN ROMANTISK FILM<3 Ni måste tycka jag är galen.. Men det får mig att må bra, så därför skiter jag er i ansiktet om ni tycker det är fel:)


<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: