Manda

Massage!

Kategori: Foto & Bild

Hej hej! :)



(Mamma är fotograf, Maria Svanerud Sahrling)



I helgen har Milo (syrrans son) varit här med oss:) Han är ca 1,5 år.. Helt underbar och gossjuk!
 Igår 19/2 åkte jag till stan för att träffa Evelina, vi fikade på Tewes och pratade MYCKET.<3
Hon är så go och glad den människan och är så tacksam för att jag har fått turen att vara hennes vän.

Inte så mycket har hänt, men imorse åkte vi till pappa i Onsäng och åt frukost och pratade hela familjen.
Nu har jag och Alex masserat varandra och det var SÅ SKÖNT!
Min rygg är så ovan vid att lyfta och slita, vilket jag gör mycket på praktiken.. Så det behövdes verkligen!

Nu ska vi nog se på Sex and the City resten av kvällen, sen blir det sova
för i morn ska jag upp till jobbet igen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: