Manda

Kiwi... Aj aj aj.

Kategori: Foto & Bild

Igår kväll kring tio tuggade jag i mig två kiwis, fick allergishock och blev tvungen till att åka till akuten i Bollnäs och fick 16 tabletter upplösta i jättelite vatten plus en annan tablett. Har aldrig hänt förut. Såhär såg jag ut på överläppen av allergi reaktionen...

 

Alex fyllde år igår med:) Vi hade det mysit hela dagen och åt tacos med familjen på kvällen innan detta andra hända. Han fick fina presenter, bland annat en kaffemaskin som kan göra kaffe latté!:) Och böcker och lite sånt.. Sen fick han en parfym som han önskat sig.

Nu har vi ätit god mat som älskade gubben har gjort, och nu är det dags för kaffe eller te.
Ska till läkarn på onsdag för att kolla upp mer om allergin, förhoppningsvis kan jag äta andra frukter efter detta utan att allergin påverkar min kropp. Men just nu får jag inte äta kärn frukter över huvudtaget tills de säger annat. Jag som är en riktig frukttjej! Det är ju så typiskt. Jag äter ju Alltid frukt!

Hoppas allt är bra med er:)
Manda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: