Manda

Ricinolja

Kategori: Foto & Bild

Idag har inte varit den bästa dagen i mitt liv, kanske... Men ett stort plus för dagen var att Ricinoljan kom hem i brevlådan idag! Jag är INNEEE. Verkar som om alla börjat med det nu, så är bara tvungen och prova, det kanske stämmer det de säger, att det funkar skitbra.

Har bestämt mig för att försöka spara håret så mycket som möjligt nu till studenten. Vill ju känna mig fin på min dag:)

Mått lite illa hela dagen idag. Spänningar och förväntningar.

En till glad nyhet är att min fina storasyster Lina har skrivit på ett kontrakt idag! De ska köpa hus:D
Så grattis Syrran! Det var väldigt roligt att höra.

Här får ni en bild på Ricinoljan.':)
Spännande och prova.



Ps. Jag tänkte lägga in massa bilder ifrån nyår med.
Vet inte när riktigt, men så snart som möjligt.


Manda

Kommentarer

  • Marielle säger:

    Vad ska du göra med denna olja? Jag tänker bara på galna gravida som vill sätta igång förlossningen som dricker det. Eller dem som vill gå ner i vikt och får lös mage av det. Hoppas du ska göra nått vettigare:).

    2012-01-11 | 11:56:55
    Bloggadress: http://donnadeluxe.blogg.se/
  • Alex säger:

    Du är så snygg dugan <3

    2012-01-12 | 11:04:56
  • Anonym säger:

    Melle:

    Den är populär bland tjejer just nu faktiskt.

    Man ska ha den i hårbotten i ca 40 min 3 ggr i veckan för att håret ska växa snabbare.

    Mitt har växt en del på ganska kort tid nu, så jag tror det fungerar bra!:)

    2012-01-18 | 17:04:15
    Bloggadress: http://amandaaaaaaaas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Alex: Tack älskling<3 Det är du med<3 Jag älskar dig!

    2012-01-18 | 17:05:26
    Bloggadress: http://amandaaaaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: