Manda

Bosse, Astrid, Vallvik och nytt golv<3

Kategori: Foto & Bild


(Våran katt Bosse)

Mysigt att få träffa våra fina kissar Astrid och Bosse nu,
var ett tag sen. Men man märker att de känner igen oss, för att de aldrig visar sig rädda när vi kommer... Det gör de alltid då det kommer hit främlingar.<3<3 Småkissarna.

Lilla Snöviten ska få bo här hos oss i vallvik med nu när det kommer några och
ska lägga nytt golv i lägenheten! Jag tror det kommer bli jättefint.

Förresten så blev jag Godkänd i Naturkursen!!! Guuud vad skönt:D
Men ska lämna in ett frågehäfte med, men sen så är allt klart för den kursen, inga mer lektioner.
Bosse, våran naturlärare... Han var en väldigt bra lärare!:) Honom tyckte jag om.

Nu hela dagen har Alex varit en otrolig hjälp för mig med Historia hemtentan, lilla gubben<3
Tänk att det inte alls är vanligt att ens pojkvän ställer up på tråkigheter, men minsann... DET GÖR MIN<3<3


Nu ska vi göra te, eller kaffe och sätta oss med det sista så jag kan skicka in tentan:)
Ha en fin fortsättning på kvällen.


Manda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: