Manda

Äntligen!

Kategori: Foto & Bild

Nu går det bättre för mig med plugget.
Tänk hur mycket det underlättar bara när man berättat för sin lärare hur tungt man har det med läxor, man känner sig genast som en ny människa:). För då vet man att läraren vet mer och har lite förståelse för ens situation. Har skrivit en recension av Ps. I Love You nu ikväll. Rätt nöjd..:) Har levt på kaffe idag med, men det är ju ingen direkt nyhet kanske:P
Det bästa sättat för mig och plugga på är hemma, ensam, i soffan under filten med en kopp kaffe i näven hela tiden... ta små pauser emellanåt, passa på att duscha, se sex and the city avsnitt eller ta en kort sovstund.
Jag kan inte plugga i skolan, med andra, utan kaffe och utan pauser.. det går inte. Många säger åt mig att sitta i skolan och plugga, men jag tappar fokus där totalt.





I lördags kom ju min Alex kring två tiden.
Så det här gjorde vi i helgen<3 :

Åt pizza
Gick ut med katten
Låg och myste i sängen
Kollade på Harry Potter
Spelade Maxi-yatzy
Såg Sex and the City
Duschade
Kollade efter bal &
student klänningar

Kändes som om tiden gick skitfort, men vi hann ju med en del:)


(Snygging ute på promenad med katten)


(Snövit, våran lilla gumma)


(Utsikten precis bredvid våran lägenhet)


Nu måste jag fortsätta igen, ska plugga Natur, Igen.....
Ha det bra!:)
Manda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: