Manda

17 Januari

Kategori: Foto & Bild

Jättemysig helg med min älskling<3
Blev Harry Potter / Halvblodprinsen och Sex and the City. Bara en massa mys.
Vi tog med oss fika till min farmors gravplats och drack lite kaffe, sen blev det mörkt och kallt så vi ville dra oss hem efter bara ca tjugo minuter.


(Min Alex på bilden)


Har alltid känt en speciellt känsla över min farmor. Hon dog när min pappa var 14 år gammal.
Han pratar ofta om henne och hur mycket han älskade henne:). Jag tror att pappa har mycket likheter med farmor. Skulle vara härligt att få träffa och lära känna henne påriktigt. Jag känner trots att vi inte har träffats så tillhör vi varandra på något vis... Svårt att förklara, men jag känner så. Jag vet att hon var en ödmjuk och snäll kvinna med mycket godhet i sig.

Min kära mormor hade för bara någon vecka sen en hjärtinfarkt. Vi blev så oroliga för henne, men som vanligt så gick hon igenom den med sin styrka. Jag förstår inte varifrån hennes starka sida kommer.. Kanske hennes pappa? Min lilla mormor:) Jag älskar henne djupt och vill aldrig att hon försvinner ifrån oss. Jag vet att när den dagen kommer så kommer det vara oerhört svårt att förstå att hon verkligen är borta.. i och med att hon överlevt alla dessa moment i livet. <3 Kärlek till dig Momme<3


(Foto: Maria Svanerud Sahrling. ) Min älskade mormor på bilden:)

Jag skulle kunna skriva precis hur mycket som helst om mina underbara nära och kära, saker som de tagit sig igenom med sin styrka och tro. Jag är så stolt över att vara den jag är, och att få leva tillsammans med de här människorna som kämpar hårt vi vissa stunder.<3

Iallafall, jag har haft en rejäl pluggdag, men känner att den här pausen kanske blev lite vääääl lång;)
Så jag bör återgå till mitt plugg nu så hinner jag med en film innan jag ska lägga mig sen.

Ha en underbar fortsättning på kvällen, Vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: